در راستای اطمینان از تعیین اهداف در حوزه های مختلف ، مدیریت شرکت سیـم و کابـل پنجاب الکتریک، خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه و رسیدگی به شکایات مشتریان را بر اساس استانداردهای ذیل تدوین نموده است :
این شرکت در مسیر توسعه پایدار با تعهد به " افزایش رضایت و اعتماد مشتریان، بهبود مستمر، ارتقاء کیفیت، پیشگیری از آلودگی محیط زیست، پیشگیری از جراحت و بیماریهای ناشی از کار در حیطه مدیریت عملکرد ایمنی و بهداشت حرفه ای" سیستم مدیریت فوق را انتخاب نموده و با تامین نیازمندیهای مالی، عملیاتی، سازمانی و تعهد به رعایت الزامات قانونی و سایر الزامات به ایجاد، حفظ و ارتقاء آن متعهد می باشد.
لذا در اين راستا رئوس خط مشی خود را به شرح زير اعلام می دارد:
اینجانب با حمایت همه جانبه از استقرار مطلوب ، اثر بخش و کارایی این سیستم ، به موازات تأمین کلیه منابع لازم ، برای ترقی و تعالی شرکت ، خود را متعهد به تحقق اهداف فوق ، دانسته و امیدوارم با همکاری و پشتیبانی کلیه همکاران گرامی بتوانیم موجبات رضایت ذینفعان و پیشرفت شرکت را فراهم سازیم .
|